torsdag 29. desember 2011

Mitt nyttårsbord for Klikk.no


 Trenger du inspirasjon for hvordan du skal dekke nyttårsbordet?
Da kan du få mange gode idéer i en fin artikkel på klikk.no nå.


Jeg var så heldig å bli spurt om å dekke et bord til denne artikkelen.


Mitt nyttårsbord går i hvitt, sølv og lyseblått. Ekte Høytrykksfarger. :)
Snøkrystaller og kongler passer fint inn i et vinterlig tema synes jeg.


På bordet har jeg pyntet med lyseblå papirstjerner,
og levende lys lager fin stemning.


Borddekkingen ble lys og lett, noe jeg synes passer bra når vi trer inn i et nytt år. 


Håper du ble litt inspirert av dette. 
Trykk her for å se artikkelen. 

Håper alle nyter romjulen. Tenk, bare to dager igjen av 2011! :) 

28 kommentarer:

  1. så moro da Trine!
    ekte Høytrykks farger det der - lekkert som alltid!!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Helt utrolig nydelig, Trine.
    Må være noe av det fineste jeg har sett!
    Samme artikkel er på Dagbladet.no nå hi, hi.
    SÅ kjekt å bli spurt om å være med.
    Jeg elsker å dekke bord...Ög det ser jeg du også gjør ;)
    Mc Donalds på vei inn dørene, sammen med far og jentene, i skrivende stund!
    Vi nyter...
    Håper dere gjør det samme.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Dette var et kjempefint nyttårsbord Trine !! Så gøy at du blogger for klikk ;) KULT !
    Jeg likte så godt at du hadde brukt sølv i kombinasjon med lyseblått :)

    Juleklem fra Janne :)

    SvarSlett
  4. Nydelig pynta bord - akkurat deg!!
    Liker ditt innslag veldig godt!!
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  5. Lekkert og inspirerende! :) Vår nyttårsbord blir nok også dekket i hvitt og sølv, har gjort meg noen tanker om hvordan :) Fortsatt fin romjul til deg og dine! Klem

    SvarSlett
  6. Så sobert og fint dekket bord - her er det nok hyggelig å være gjest:)

    Gode romjulsdager videre - klem!

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott bord, Trine! Det var jo bare helt DEG! :)
    Så morsomt å få slike oppdrag! Skikkelig dyktig er du!!!
    Håper ellers du nyter fine og rolige dager!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  8. Herlig inspirasjon :) Me skal ha gjester til nyttår, og eg surfer rundt og leiter etter tips på korleis dekka nyttårsbordet. Det er alltid like stor utfordring for meg dette, det er så vanskelig synest eg. Men no etter eg oppdaga bloggverdenen så går det litt lettare, mykje gode tips rundt omkring :)

    Ha fine siste dagar av 2011.

    Klem Eli

    SvarSlett
  9. Kjempeflott bord! Hrlig at du har bruktlyseblått, det var verkeleg eit "høytrykk"-bord!

    SvarSlett
  10. Lekkert ♥
    Er så flott med lyseblått!!
    Jeg har et konfirmansjonsbord som skal dekkes til høsten igjen, hadde egentlig tenkt sort&hvitt, men kanskje lyseblått er vel så fint til en guttekonfirmant...:)
    Suger til meg all god bordekkingsinspirasjon, det er jeg nemlig veldig dårlig på selv;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Så vakkert bord! Du er så flink! Jeg liker det rene og sobre :)

    Takk for 2011, det har vært herlig å lære deg å kjenne. Vi blogges neste år :)

    klemklem

    SvarSlett
  12. Fine pasteller og delikat borddekking her, hadde veldig gjerne vært gjest hos dere;)

    SvarSlett
  13. Vakkert pyntet bord! Mine favorittfarver. :)

    Takker for koselige kommentarer fra deg i året som snart er ferdig. Jeg ser frem til å blogges mye i året som kommer!

    GODT NYTT ÅR!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  14. Et nydelig dekket bord! Ha ei fortsatt fin jul!

    SvarSlett
  15. Skikkelig Høytykk stemning ja. Så fint.

    SvarSlett
  16. NYDELIG nyttårsbord!! Og veldig bra artikkel, jeg ble hvertfall veldig inspirert av alle de fine oppdekkingene :) :)
    Har startet på et lite nyttårsbordprosjekt selv i kveld ;)
    Ha en flott kveld! Klem Pauline :)

    SvarSlett
  17. Nydelig, med nydelige farger!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  18. Så nydelig bord du har dekket. Klare, kalde flotte farger. Artig detalj med kakepynten, den var ny:-) Takk for i år Trine, vi blogges i 2012!

    SvarSlett
  19. Så utrolig lekkert!! Me like :)

    SvarSlett
  20. I like <3 <3 <3. Så frosty og rent.

    SvarSlett
  21. Jättesnyggt! Ett bord jag gärna hade suttit ner vid. Inspiration till tusen, det kan du ge dig på :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  22. Lekkert bord i ekte Høytrykkstil.
    Gratulerer, jeg leste artikkelen på klikk.no tidligere.
    For en ære å bli spurt da, det må du ta som et stort kompliment :)
    Og du er jo hos kulør.no også :)
    Liker borddekkingen kjempegodt, lett og lyst og delikat.
    Du er flink!
    Klem Guro

    SvarSlett
  23. Nyter bordet! Stjernene er på plass - det liker jeg =)

    SvarSlett
  24. Så moro at du ble spurt om dette da! Midt i blinken for deg, bordet ditt er utrolig flott dekket!! :D Klem.

    SvarSlett
  25. vilken underbar dukning! Jättefint! Gott nytt år :-)

    SvarSlett
  26. I just like the valuable info you provide on your
    articles. I will bookmark your weblog and test again here frequently.

    I'm reasonably certain I'll learn a lot of new stuff proper here!
    Best of luck for the following!

    Also visit my webpage - smile

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.