søndag 29. januar 2012

Eames love!

Jeg var ikke i tvil om hva vi skulle bruke pengene vi fikk til jul til.
Fire etterlengtede Eames DSR stoler. De har jeg ønsket meg lenge!
Mannen var enig, og dermed ble det en bestilling.


I går kom de i hus. Fineste stolene!
De er så fine å se på, og ikke minst så er de veldig gode å sitte i.
Love, love, love!


 Sjokoladekaken smakte enda bedre når den spises sittende på en Eames, det er jeg sikker på. ;)

Stolene er kjøpt hos Møbelgalleriet i Skien. En butikk som har alt jeg ønsker meg, hihi. 
Supert utvalg! Sjekk hjemmesiden deres her og Facebooksiden deres her.

God ny uke til alle som titter innom her! ☺

52 kommentarer:

  1. Gratulerer! De er virkelig kjempefine:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye fine stoler! Jo mer jeg ser Eames jo mer får jeg lyst på dem... en dag, sier jeg. En dag :)

    SvarSlett
  3. Ååå, heldige deg!
    Fineste stolene indeed :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nye stoler! De står på ønskelisten min også! Kan jeg spørre hvor den fine klokken på veggen din er fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Klokken (Starburst av George Nelson) er kjøpt hos Vitra i Oslo.

      Slett
  5. Så godt å høre at det er flere...hehe.
    Gratulerer med de fineste stolene. Jeg har ønsket meg disse i flere år,
    men det kommer alltid noe annet foran. Ødelagt vaskemaskin, ny bil eller
    andre kjipe ting....
    Får håpe drømmen snart går i oppfyllelse.
    De passet iallefall godt inn hos dere!

    SvarSlett
  6. Heldiggrisen Babe!!!!! Så utrolig fint det ble. Stolene er et syyyyyn! Kagå

    SvarSlett
  7. Gratulerer med fine stoler. Har selv to svarte og jeg er utrolig glad i de.
    Ha en fin kveld.
    Klæm

    SvarSlett
  8. Gratulerer med nye stoler, passet fint inn hos dere!
    Og ja jeg er enig, maten smaker mye bedre når man spiser den sittende på en fin designstol;)
    Klem E

    SvarSlett
  9. WOOOOW, du er såååå heldig!!! :)
    Får ikke sagt det nok!!!

    Ønsker meg slike jeg også.. I alle fall 1 :)
    Nydelige bilder som alltid, søte!

    I kveld har jeg malet en gammel kasse
    som skal få hjul og en skilt på seg! :)
    Nå skal det tørkes og så gleder jeg
    meg til i morgen når jeg skal montere
    hjulene! :) Klarer ikke vente.. Hihi!

    Nå er det kos med beina opp.
    Ungene har lagt seg og nå nyter
    jeg bare stillheten.. Det er godt det også.
    Og.. litt blogglesing må også til! ;)

    Stor klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer, heldige du!
    Disse stolene er så lekre, passet helt perfekt hos dere.
    Har mange ganger lurt på om ikke de hadde passet hos meg og, helt til mannen hørte prisen;)

    Ha en fin søndagskveld!
    - AC

    SvarSlett
  11. Det ser dyrt ud, men også rigtig rigtig flot!
    De er så classic :)

    SvarSlett
  12. WOW, gratulerer med de fineste stolene:):)jeg ønsker meg og veldig en Eames- gyngestol:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer sååå mye med å være eier av disse herlighetene :)
    De passer perfekt hos dere!

    Ha en fin kveld!
    klem
    -Amalie

    SvarSlett
  14. kJEMPEFIIINE STOLER!! Heldig du! Min mann liker de ikke i det hele tatt, så jeg får nøye meg med den ene gule;) og gyngestolen :)

    SvarSlett
  15. Åh, så fine! :) Tror sjokoladekake smaker myyye bedre når man sitter på en Eames stol ja. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  16. Ohlalala! Så heldig du er!
    Jeg vil også ha... Blir nok en eames gyngestol snart skal du se :)

    Fineste søndagskvelden til deg :)
    Her har vi hatt gjester, veldig koselig, men må er det sofaen!
    klemklem

    SvarSlett
  17. Gratulerer, heldige du!!!!! :)
    Før sommeren er over, så skal jeg definitivt ha den første i hus jeg også! Må visst sjekke ut butikken du anbefalte i den anledning! :)
    Ønsker deg ei fin, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  18. Oi, oi! Gratulerer med nye herligheter! Det er jo klart at kaken smaker ennå bedre når rumpa er plassert i drømmestolene;-) Her i huset gikk julegavepengene til en drøm av en espressomaskin:-)

    God ny uke til deg!

    SvarSlett
  19. Gratulerer! Kjempe fine stoler! Dette var eit av alternative våre og :)

    SvarSlett
  20. Grattis med nye stoler, de er bare så lekre!

    SvarSlett
  21. de gled jo bare rett inn - passer kjempefint
    gratulerer!

    beste hilsener
    fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  22. Sukk... er litt misunnelig altå, må innrømme det:)
    De er så KULE!!
    Vel anvendte julepenger, og så happyhappy at du fikk med mannen:)

    Kaken så GOD ut ♥

    SvarSlett
  23. Heisan Trine
    Grattis med de fineste Eames-stoler! Klart sjokoladekaken smaker bedre nå!
    Jeg VEt de er gode å sitte på, former seg liksom etter kroppen. Søsteren min har disse stolene rundt et gammelt lutet langbord.
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  24. Gratulerer med de fineste stolene!!
    Klem

    SvarSlett
  25. Kjekt å endelig få kjøpe noko en har ønska seg lenge! Liker stolene bedre og bedre eg og, har måtte vendt meg litt til dei, og er godt mulig dei kjem i hus her også ettekvart til mitt gamle spisebord. Og dei er knallgode å sitte i ja:)

    SvarSlett
  26. Et lurt valg..jeg har hatt mine i mange år..og blir bare mer og mer glad i de..
    Ønsker deg en flott uke!!
    Klem:)

    SvarSlett
  27. Så lekre stoler!! Disse drømmer jeg om sammen med mitt spisebord! Det ble utrolig fint! :) Klem

    SvarSlett
  28. Ja, dom är verkligen otroligt fina dom stolarna! Och inte nog med det... dom är ju galet sköna att sitta på också! :-)

    SvarSlett
  29. Slitan med nye stoler, virkelig lekkre :O)

    Ha en fin dag.
    Linda

    SvarSlett
  30. wow, så flott:)
    perfekt hos dere ja, det er helt sikkert!
    for en komplett følelse det må være..heldig.
    ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  31. Vråååålsnygga! Du kommer aldrig att tröttna!
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  32. Akk, så herlig!! Ingenting gleder mer
    enn å få designklassikere i hus.
    GRATULERER!

    Ane, den litt misunnelige =)

    SvarSlett
  33. Gratulerer med verdens fineste og beste stoler!!!
    De skled jo rett inn hos dere :)
    Jeg kommer ALDRI til å bytte ut de stolene, det er helt sikkert.
    Og så flotte omtaler av deg hos foreldremanualen og Åpent Hus!
    Mandagsklem fra meg!

    SvarSlett
  34. Sååå fine:-) Gratulerer med nye stoler!

    SvarSlett
  35. Så heldig! De stolene er bare sååå flotte! Gratulerer!
    Ønsker deg en god kveld
    Klem

    SvarSlett
  36. Ojojoj.... Hvem sier at LYKKE ikke kan kjøpes for penger??
    De kan ikke ha sett disse;-)
    Jeg ønsker meg gyngestolen jeg da, kanksje en dag?? :-)

    Ha en super tirsdag,snuppa!

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  37. De er kjempe fiiine!!
    Gratulerer så mye :-)
    Jeg kan levende forestille meg at sjokoladekaken smakte himmelsk!
    Nyt lykkerusen!
    Klem carina

    SvarSlett
  38. Gratulerer - knallfine stoler!!!
    Det er så deilig å få noe en ønsker seg så høyt!!
    Vi pleier også å planlegge hva vi ønsker oss og spare....
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  39. ÅH- der ble jeg litt misunnelig ja :) Grattis!! Det så kjekt å få noe man har ønsket seg lenge. Jeg liker de stolene SÅ godt, og driver å ser på dem med jevne mellomrom. Nå kan jeg jo bare titte hyppigere innom deg her og nyte synet av dem :)

    SvarSlett
  40. super tøffe stoler. Og fikk brått veldig lyst på kake:)

    SvarSlett
  41. Eames er rett og slett knall! Her står RAR omtrent øverst på lista dersom jeg får mannen med på samme notene... Kjempelekker spisestue! Kan lett se for meg at kaka smakte bedre:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  42. Oh, så fint det ble!!! LOVELY!!!!! Og ja takk til sjokoladekaka også, må jeg si! Hehe!!

    Tusen takk for hilsen hos meg :-)

    Kanskje vi kan få til en date med Stine snart? Hadde vært så koselig å få skravla med dere begge to :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. JEG ER MED!!! Hvis det er meg dere mener?? ;)

      Slett
    2. Det er deg ja, Stinemor! :)

      Slett
  43. Gratulere med ny(delig)e stoler,me like ☺
    Nydelig hjem du har, gleder meg til å følge deg videre ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  44. Flytting så gøy:),
    Fineste stolen, jeg blir glad hver gang jeg ser på mine, hihi.
    Vi har 3 av 6 stoler rundt spisebordet, jeg sparer, en og en om gangen, hihi.
    Klem

    SvarSlett
  45. Superfine og eg lurer sjølvsagt på kva prisen vart for ein stol? Fins so mange priser og så mange butikkar i allefall på nett som tilbyr desse.

    Takk for fin kommentar! :)

    Britt

    SvarSlett
  46. Så otroligt snygga stolar! Vill ha!!

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.