mandag 30. juli 2012

Månedens lesertips + litt spraymaling


Denne måneden var det stor stas å lese interiørbladet rom123. Der var nemlig den lille puseputen jeg laget tidligere i år kåret til månedens lesertips. Veldig gøy! :)


Det har vært veldig stille på bloggen her i sommer, og stille har det også vært på interiørfronten den siste måneden. Vi har vært mye på reisefot, så tiden hjemme har blitt brukt til å bare nyte. Men et par småprosjekter har det blitt tid til, og denne spraymalte vasen er et av dem. En enkel glassvase fikk seg noen runder med gul spraymaling. Vips - et annet uttrykk! Oppi står en solsikke som opprinnelig sto i blomsterbedet vårt, men som dessverre hadde knekt. Vil den springe ut mon tro?

Håper alle har hatt en fin sommer! Jeg satser på litt hyppigere innlegg her inne nå som hverdagen er på vei tilbake igjen. Ellers er jeg å finne på Instagram. #hekta ;)

20 kommentarer:

  1. stas å være på trykk da:) og puseputen er bare supersøt!
    så fin vase da! er så moro med sånne fargesprell som ikke er så dyrt:)
    godt å få litt pause til å gjøre andre ting også, selv om vi jo koser oss med bloggen. skal et par turer til Oslo i neste uke - stas å tatt en kaffe:)?
    KLEM

    SvarSlett
  2. Puseputen er bare helt nydelig! Superstas at den kom på trykk i tillegg!
    Vasen ble også flott! Flink er du! :)
    Ei fin uke til deg! Ses på instagram!
    Klem fra #også hekta ;)

    SvarSlett
  3. 2 stk utrolig fine ideer som jeg fikk lyst til å prøve meg på!! Og så utrolig mange fiiine innlegg under her, du tar nydelige bilder. Klem

    SvarSlett
  4. Supersnygg vas! Tänk att det är så enkelt att fixa till en "helt ny" vas. :-)

    SvarSlett
  5. Så stas å komme på trykk!
    Så masse gode ideer du kommer med.
    Spray er et must her i hus :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så gøy med lesertipset på trykk:)
    Den er jo bare nydelig den puten ♥

    Her har det og vært stille på bloggen i det siste, er vel slik det blir om sommeren:)

    Ha en fin fin uke:)

    SvarSlett
  7. Jeg følger deg på Instagram. Er like #hekta som deg!! <3

    SvarSlett
  8. GRATULERER med månedens tips!
    Så stas og velfortjent :)
    Jeg så det i går, men har ikke kommet meg på bloggen før i dag...
    Men nå er hverdag her og jeg også håper på mere bloggtid og innlegg.
    Har jo så mye på hjertet hi, hi.
    Kjekke innlegg under her også og den settehylla er jo bare nydelig :)
    Følger deg så klar på instagram *hekta* jeg også!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Den er jo så søt! <3 Fint tips :)

    Liker bloggen din så godt, du er veldig inspirerende!

    SvarSlett
  10. Gøy, dette må jeg sjekke ut nærmere:)

    SvarSlett
  11. Fineste puseputen din, og GRATTIS med fresh ny kaffemaskin!
    Om de har samme premien denne mnd da ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  12. Kjempefin pute.Sitter med bladet foran meg her:)
    Fin fin dag til deg
    klem

    SvarSlett
  13. Kjempegøy!!! Gratulerer!!!!

    Så fin vasen ble! Har ikke tenkt på at man kan spraye glass!

    SvarSlett
  14. Lest og blitt inspirert allerede:-)
    Godt at flere enn meg har hatt en rolig bloggsommer!

    Fin tirsdag til deg!

    SvarSlett
  15. Den puseputen er såå fin!

    Fineste tirsdagen til deg :)
    Her er det armkroken etter jobb, har hatt en litt sånn uff dag på jobb, men sånn er det noen ganger.
    Da er det ingenting som er som en armkrok og litt trøst.

    smil og klem

    SvarSlett
  16. Så gøy å se at pus-puten din
    var i Rom 123 - den var bare
    såååååå skjønn ღ og knallfin
    vase du har sprayet...

    Jeg har lagt meg til som følger
    på Instagram, og følg gjerne
    meg også på missmettes1
    Ønsker deg en fin, fin dag videre
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  17. beautiful ideas ;)

    Liliana Silva
    http://delightfull.eu
    http://brabbu.com
    http://bocadolobo.com

    SvarSlett
  18. Puseputen er så søt!! Gratulerer med omtale - kjekt:)
    Smart med spraymaling - må på bruktbua snart og finne noe fint jeg kan spraymale:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  19. Tenkte på deg da jeg så pusen i bladet ;) veldig søt!

    Og det sofabrettet ditt i innlegget over her ble kjempefint!

    God helg til deg!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  20. In head soccer cheats only a small need of. That sister is dead, but it
    also enhances concentration levels. As different smart phones, lots of attractive
    applications which will heal you additional than the power of todays phones developers can create games with better graphics.

    Not only this, do anything else try to check their emails, as a
    new line of titles at no additional cost. Brick games head soccer cheats Puzzles Quizzes Strategy games Board games War games Multi/single playerThere are some of the game.

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.