torsdag 8. november 2012

Hurra, jeg vant!!

Husker dere innlegget mitt om nyåpningen av Strømmen storsenter? Det var mitt bidrag i en konkurranse arrangert av bloggen til senteret, og i går kveld fikk jeg vite at jeg var en av vinnerne!


Og hva er premien? Et gavekort på 2500 kr!

Oh my!!

Jeg ble så utrolig glad da jeg fikk vite at jeg hadde vunnet. Det var nemlig en liten utfordring for meg å gå rundt og ta bildene. Det er jo ikke akkurat hverdagskost for meg å ta bilder inne i butikker mens folk ser på, det er noe helt annet å knipse rundt i sitt eget hus helt alene. Men jeg sa til meg selv at jeg var ute på et viktig oppdrag og prøvde å glemme at jeg var den eneste som gikk rundt med kamera på senteret den dagen, hihi. Dessuten, alle de ansatte jeg spurte om lov til å ta bilder var blide og imøtekommende, så da ble det ikke så skummelt likevel. ;)

Nå er utfordringen å finne ut hva jeg skal bruke pengene på. Snakk om luksusproblem...

Tusen, tusen takk til Strømmen storsenter for at jeg ble plukket ut som vinner!

Ha en fin torsdagskveld alle som titter innom her!

24 kommentarer:

  1. GRATTIS! Härliga du!

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  2. Så utrolig morsomt! gratulerer så mye!
    Det var det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt; oj, at du turte, hihi!

    Blir vel ikke noe problem å bruke det gavekortet... Bare pass på å ikke bruke det opp på Rema da.. ;)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  3. Gratulerer - blir gøy å se hva du velger:)

    Fin torsdag videre til deg - klem!

    SvarSlett
  4. Grattis!! Nå må du kjøpe deg noe fint du har ønska deg lenge :)
    Ha en fin kveld! KLEM.

    SvarSlett
  5. OJ!!!! Så utrolig gøy!!!! Gratulerer!!! Ikke vanskelig å svi av det gavekortet kan jeg tenke meg ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer!! Skjønner godt følelsen du snakker om når du går rundt å ta bilder. Jeg liker ikke det nemlig:P Blir helt stressa om andre følger med når jeg tar bilder:) Men det lønte seg jo så absolutt for deg da!:)Du får kjøpe deg nie du har ønsket deg lenge og som du ikke hadde tatt deg råd til selv:)

    SvarSlett
  7. åååå, så KULT! Det har du fortjent!
    Kos deg på shopping med god samvittighet:)
    KLEM

    SvarSlett
  8. Å det var LITT av en premie du!
    Grattis :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye!! :) Kan godt forstå at det var litt rart å gå rundt å ta bilder på senteret, men jeg synes bildene virkelig ble flotte! Velfortjent seier! ;)
    Kos deg med å plukke ut ting! :)

    Fin torsdag til deg!

    klem

    SvarSlett
  10. så kjekt!
    og for en fin og smart konkurranse
    gratulerer
    kos deg med å bruke premien

    klem
    Åpent^hus

    SvarSlett
  11. Gratulerer!! Godt å se det er flere som har vinnerlykke! :-)

    SvarSlett
  12. Åh, gu kor kjekt! Og så hadde du flotte bilder og da!

    Ha ein fin fin torsdag, mens du pønske ut alt det fine du kan kjøpe deg!

    Mvh Solveig

    SvarSlett
  13. Så gøy! Vel fortjent!! Gleder meg til å se hva du bruker gavekortet på!

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Så vel fortjent!
    Klem

    SvarSlett
  15. Heisan Trine
    Gratulerer, såååå supergøy!
    Gleder eg på dine vegne. Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye! Så utrolig gøy, og jeg som aldri har vært på Strømmen Storsenter engang, kunne brukt de pengene bare pga bildene dine derfra;) Klem B:)

    SvarSlett
  17. Så gøy, gratulerer! Du finner heeeeelt sikkert noe å bruke de pengene på.

    SvarSlett
  18. Juhu, tenk at du vant -også så fantastisk premie da!
    GRATULERER :)
    Du finner helt sikkert noe fint å bruke pemgene på ja -du som har så god smak...

    Sigma 105 mm 1:2,8 heter den linsen jeg har utenom den som følgte med kamera.
    Er veldig fornøyd med den, men har jo liten erfaring og lite å sammenligne med.
    Skulle veldig gjerne hatt en som tok i større vinkel også, men det får bli en annen jul hi, hi.

    Klem May Helen

    SvarSlett
  19. Tack för din varma hälsning! ♥
    Nej, det är inte bra med magen på Myggan. Hon är ordentligt dålig i magen och vi fick ingen ordning på det. Så nu ligger hon med dropp igen... Trist!:(

    SvarSlett
  20. Wuuuhuu, jippi:)
    Gratulerer så masse - happy shopping!!

    SvarSlett
  21. Grattis!
    Toppen av lykke å kunne bruke 2500 på seg selv like før jul da!
    God shopping ;)

    SvarSlett
  22. Hipp hurra for deg - så gøy da!!!
    Klem klem

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.