mandag 31. desember 2012

Fin avslutning på 2012 | rom123


I dag kom endelig det nyeste nummeret av Rom123 i postkassen vår, og jeg fikk se bildene som flinke Ann Helen og Solveig fra NIB tok da de var her i sommer. Fine bilder!! Veldig gøy å se hjemmet vårt gjennom linsene til andre, og spesielt når det er to så flinke fotografer som har knipset. Det var morsomt å lese teksten også, og jeg måtte smile da jeg leste om opplæringen av jentene til å gjøre gode bruktkupp. :)


Dette var en fin avslutning på 2012. Året som har gått har brakt med seg mange fine opplevelser jeg aldri ville ha opplevd hvis det ikke var for at jeg blogget. Jeg har hatt besøk av de utrolig hyggelige NIB-jentene, fått bilder på trykk i forskjellige magasiner og nettsider, holdt miniforedrag på bloggtreff og møtt mange fine mennesker. Gleder meg til et nytt år!


Nå blir det nyttårsfeiring. I ovnen står en kalkunfilet og godgjør seg, jeg skal dekke bordet, stjerneskudd er kjøpt inn og vi gleder oss til besøk av en fin familie. Håper alle mine fine lesere også får en fin feiring!

Godt nytt år! 

31 kommentarer:

  1. Hei - det var en veldig fin reportasje i Rom123:)

    Takk for 2012 - og godt nyttår til deg og dine:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  2. Så gøy Trine !
    Ser ut til å være en fin reportasje.
    Var ikke kommet i posten hos oss ennå..sånn er det når man bor "i dalstrøka innafor" he he ;) Gleder meg til å lese den, og å følge med her inne i 2013 !

    Godt nytt år
    Janne

    SvarSlett
  3. Fantastisk ♥

    Ønsker deg et godt nyttår!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Spennende, da må jeg kjøpe det bladet!

    Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  5. Ååå, så gøy avslutning på det gamle året da!
    Grattis SÅ mye til flinke deg ♥

    Også godt nytt år da ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  6. Så moro! Velfortjent sier jo jeg! Jeg har ikke fått kjøpt det bladet enda, men det må jeg jo nesten nå;)!
    Godt nyttår til deg! Klem;)

    SvarSlett
  7. Så gøy ! skal kjøpe bladet, gleder meg til å lese. Vel fortjent ja, du er så flink !
    Ønsker deg og dine et godt nyttår !

    SvarSlett
  8. Da må jeg ut å kjøpe blad snart :-)
    Gratulerer med å komme på trykk, velfortjent!
    Ønsker deg og dine et godt nyttår!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så spennende,fekk det bladet i posten idag og gleder meg til å kikke i det:)
    Et godt nyttår til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Å, så morsomt! Bladet ligger klart til å leses, nå gleder jeg meg!
    Ønsker deg og dine et godt nyttår, gleder meg til å bli inspirert av deg i 2013 også!

    Klem kristine

    SvarSlett
  11. Herlikt..

    Godt nyttår...fra meg til deg og dine..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  12. Stas å komme i Rom123 da!! :) Lekre bilder! Gleder meg til å følge deg og bloggen videre i 2013! :) Ønsker deg og dine en flott feiring og et godt nyttår!!
    Ps: Hvor har du kjøpt eames stolene dine? Vi vurder å kjøpe slike til spisestuen. :)

    Klem

    SvarSlett
  13. Så gøy :) Jeg må kjøpe bladet når det kommer i butikken. Gleder meg til å følge bloggen videre i 2013, mye inspirasjon å hente her :)

    SvarSlett
  14. Så gøy! Grattis!:)
    Håper 2013 blir et supert år!:)
    klem, Janni

    SvarSlett
  15. Så gøy!!
    Må kjøpe bladet:)
    Stas med seg selv og heimen på glanset papir.

    Ønsker deg og dine et godt nytt år:)
    Gleder meg til og følge bloggen din også i 2013 ♥

    SvarSlett
  16. Godt nyttår!
    Gleder meg til å lese om deg i Rom123 :)

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  17. Kjempe stas Trine!
    Moro å lese!!

    ...ønsker deg og dine et fantastisk nytt år!
    Jeg gleder meg til å følge deg videre!

    HUGS

    SvarSlett
  18. Så gøy, fikk mitt i går, skal kose meg med det i kveld :)
    GODT NYTTÅR ♥
    Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  19. Godt nytt år! Jeg har allerede lest artikkelen ;) Moro å komme på trykk da :)

    Klem fra Lene

    SvarSlett
  20. Godt nyttår!! :)
    Gleder meg til å følge deg i 2013!

    KLemmer

    SvarSlett
  21. Så kjekt!! Gleder meg til å lese:)
    Godt nytt år vennen!!:)
    Jeg har store planer om at 2013 kommer til å bli et fabelous year!:)
    Godklem fra Kristin

    SvarSlett
  22. Så gøy! Gleder meg til å få bladet i posten :)

    Godt Nyttår!

    // Jorun

    SvarSlett
  23. Hei Trine! Godt Nytt År :)
    Kjempemoro å lese om deg i Rom123, flotte bilder og tekst!
    Og vi har jo samme bruktbutikkfavoritt! Men før jul var det helt ville tilstander der, så jeg mista litt motet! Hehe! Håper de setter fram masse nytt nå i det nye året!! I det siste har jeg faktisk levert endel der selv, og ikke bare kjøpt med meg hjem :) Her er det planleggingsdag i dag, og vi tviholder på feriefølelsen. Skal ut å renne oss nå , før mildværet som er meldt slår til og snøen blir borte.
    Håper vi treffes i det nye året! KLEM.

    SvarSlett
  24. Fikk bladet i posten idag, og har selvfølgelig lest om deg og det fine hjemmet ditt! Gleder meg til å følge deg videre i 2013!
    Titt gjerne innom på giveawayen som jeg har gående!
    Klem <3

    SvarSlett
  25. Så gøy med hjemmet ditt i Rom 123,
    det ligger uåpnet foran meg og nå gleder jeg meg enda mer
    til å lese det!

    Godt nytt år Trine!
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  26. Så morro med reportasje i Rom123. Gleder meg til å lese.
    Er ikke rart du dukker opp her og der, flink er du!
    Gleder meg til på følge deg i 2013, enda hyggeligere nå etter at jeg fikk hilst på deg hos Maxbo. Godt nytt år fra Lene

    SvarSlett
  27. Så morro med reportasje i Rom123. Gleder meg til å lese.
    Er ikke rart du dukker opp her og der, flink er du!
    Gleder meg til på følge deg i 2013, enda hyggeligere nå etter at jeg fikk hilst på deg hos Maxbo. Godt nytt år fra Lene

    SvarSlett
  28. Så gøy da :-) Herlig reportasje og flotte bilder av både deg og hjemmet ditt :-)

    Ville bare si ifra at dette er første gangen jeg er innom her, men at jeg nå følger deg fast via bloglovin! Jeg kommer nok til å bli en ivrig kommentator fremover! :-)

    Håper du har hatt en fin start på det nye året :-)

    SvarSlett
  29. Hey there I am so delighted I found your blog page, I
    really found you by accident, while I was searching on Bing for something else, Regardless
    I am here now and would just like to say thanks for a incredible post and a all round enjoyable blog (I
    also love the theme/design), I don't have time to go through
    it all at the minute but I have book-marked it
    and also included your RSS feeds, so when I have time I
    will be back to read more, Please do keep up the excellent job.



    my weblog ... worldcup

    SvarSlett
  30. Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I
    submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I
    as well am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole
    thing. Do you have any helpful hints for rookie blog writers?
    I'd genuinely appreciate it.

    my web-site - กระปุกครีม

    SvarSlett
  31. Buy and sell new and used modern, outdoor, office, bedroom and home furniture.
    Choose from a great selection of gently used furniture for every room in your home.
    More here postallads4free.com

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.