søndag 27. januar 2013

Interiørdag med Hviit

I går hadde jeg en utrolig flott dag! Sammen med herlige Linda og Nina fra Hviit gikk turen til Gave- og interiørmessen på Lillestrøm. Sammen med de fine jentene bak bloggene Lidyll, Har en drøm..., Mollys bubble, Fabelaktig og Med et lekent sinn fikk jeg en flott opplevelse.

Linda hadde avtalt at vi skulle få møte noen av utstillerne, og først ute var Bloomingville. Vi ble vartet opp med kaffe og varm sjokolade, fikk høre historien bak flere av produktene og se nærmere på de nye produktene deres.
 

Deretter gikk turen til standen til Nicolas Vahé. Der fikk vi plass rundt et bord dekket med de mest fantastiske delikatesser. Pestoer, syltetøy og andre delikatesser i lange baner. Oh là là! Og den som serverte oss var ingen ringere enn mannen som har laget produktene, nemlig Nicolas selv. Da vi gikk, fikk vi med oss en goodiebag full av godsaker. Nam! 

Denne prøvesmakingen var rett og slett himmelsk, så jeg kommer til å lage et eget innlegg om dette senere. 


Etter denne gourmetopplevelsen gikk turen videre til foredrag med fine Solveig og Ann Helen fra NIB. De holdt foredrag om hvordan butikkeiere kan lage en god blogg. Dere er så flinke, jenter! Jeg tror jeg snakker for hele heiagjengen på de to første radene at vi er veldig stolte av dere.

Så var det tid for lunsj. Foodcourt sponset oss med nydelig mat. Buffet med både varm og kald mat, kaker og dessert, vin og annen drikke. Tusen takk for maten! Under lunsjen ga Linda oss hver vår goodiebag fra nettbutikken. Snakk om å bli skjemt bort!

Fra lunsjen gikk turen til House Doctor. Der var det ikke vanskelig å finne ting man hadde lyst på! Lampen på bildet under vakte oppmerksomheten til flere av oss. Og de fine mønstrete pappeskene under falt jeg pladask for. Legg merke til knappene på dem. Kobber selvfølgelig. 


Ferden gikk videre til standen til Mandal veveri for å se på de nye bunadspleddene som Andreas Engesvik har designet. Disse pleddene var så myke og gode! Standen var designet av Andreas, og det sier seg selv at den var fin. Møblert med hans nye stoler Vang (som ses på bildet under) og opplyst av Mhy fra Norway Says. (Bildene er lånt av Mandal Veveri.)


Den siste standen vi var på, var Kähler. Blant nyhetene var to serier med vaser, Love song og små utgaver av Botanica. Dessuten var det flere nye Omaggio-produkter. 


Etter dette måtte jeg kaste inn håndkledet og dra hjem til sofaen med de plagsomme bihulene mine. Sliten, men glad og fornøyd etter en fantastisk dag! Tusen, tusen takk, Linda, for at jeg fikk bli med på denne dagen! Og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Vi som var med denne dagen skal nemlig være Hviit ambasadører i 2013, og mye spennende står på planen. Yay! :)

Trykk her, så kommer du inn på en samleside for alle innleggene som blir skrevet om denne dagen.

11 kommentarer:

  1. Åhhh, heldige dåke som fekk ein sånn fantastisk dag! kjekt å lese og bli inspirert.

    Mvh Solveig

    SvarSlett
  2. Yeah! Gratulerar till ambassadör-rollen! Ska bli spännande och se vad som väntar... Och vilka fina bilder. Krya nu på dig i dagarna som kommer!

    Kram Petra

    SvarSlett
  3. Hei fine!
    Takk for sist!
    ...var jo en heeeeelt fantastisk dag!
    Storkoste meg jeg:)

    Så flott innlegg fra dagen vår!
    ....mange go`saker:)

    Ble så mange bilder hos meg såmåtte nødt til å dele det opp litt...*fnis*

    Ønsker deg en flott ny uke, vennen!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Så mye spennende! Jeg ble mest nysgjerrig på maten og smaksprøvene - de så og hørtes så delikate ut. (Mmmm, nå ble jeg veldig sulten... Må rote litt i kjøkkenskap og se hva jeg kan finne. Neppe noe så spennende, men verdt en liten tur likevel ;))

    SvarSlett
  5. Ja nå har jeg straks vært inne på alle som var med og sett,og ikke tvil om at dere hadde en flott dag:)
    fin ny uke...
    klemklem

    SvarSlett
  6. Takk for sist:) En fantastisk dag ble det!!
    Jeg drømmer fortsatt om tapas og god lunsj, og ikke minst all den herlige inspirasjonen, ønskelisten ble ikke mindre for og si det slik, hehe:))

    Gleder meg til ambassadør-møtene fremover!

    Vi sees.

    SvarSlett
  7. Ahh jeg kommer til å smile lenge over denne opplevelsen vet jeg. Takk for en suuuuperduper dag! Gratulerer med flott ny vegg og ikke minst lampe. Ahh, den er så kul! Passer perfekt inn hos deg og dere.

    Fin ny uke til deg. Klemmer Mumsi

    SvarSlett
  8. Det så ut som du hadde en helt topp dag, ja! Heldige deg! Det hjalp nok at jeg krysset fingrene, tenker jeg ;)
    Masse fine bilder du har tatt, lommeboka mi gleder seg ikke til alle disse fine nyhetene kommer på interiørfronten...

    Ha en fortsatt fin uke, satser på at det ikke blir altfor lenge til neste arrangement og vi får møttes igjen ;)

    klem Kristine

    SvarSlett
  9. Jag blir helt förälskad i dina bilder. De andas vår, vår, vår...!!!

    Kramar

    SvarSlett
  10. For en dag!
    Fantastisk!
    Likte også veldig godt lampa og kassene. Sistnevnte MÅ jeg ha!:)
    Ha en flott kveld og masse god bedring om formen ikke er på topp!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Kommentarer gjør meg glad!

Hvis du har et spørsmål, prøver jeg å besvare det under kommentaren din.